martes, 29 de noviembre de 2011

IKERKETA NAHIKOAK BURUTU DIRA TELEBISTA ETA UMEEN ARTEKO HARREMANETAN?

 Azkenengo 30 urteetan zehar ikerketak oso-osorik joan dira telebista eta umeen harremanen arteko loturei, baina gehienak lehen hezkuntzan eta haur hezkuntzari lotuak batez ere.
Ordurarte, 2-5 urte bitartekoei oso atentzio gutxi jarri zaie edo oso murriztua. 
Baina egoera hori aldatzen joan da orain arte umeei lotutako hainbat programei esker.


Bi Fundazio mota, "National Literacy Trust" Londresen kokatua eta "Kaiser Family Foundation" ikerketa batzuk publikatu dute gaurko ikerketei lotuak.
Honakoa esatewn dute; umeentzako aproposak diren saoiak oso onuragarriak direla lehen hezkuntzako umeek hizkuntza berria ikasteko.

18 hilabeetako umeek, begietarako erakargarria diren programetara hitzekin erantzuten dute, eta gehiago saila kalitate onekoa baldin bada.Baina beste ikerketa batzuk beste gauza bat proposatzen dute, 22 hilabeteko umeek hiztegi gehiago ikasten dutela pertsonekin harremantzen telebista ikusten baino.


Hau dela eta, esan dezaket hainbat ikerketa eta iritzi daudela umeen eta telebistaren harremanei dagokionez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario